Replace-your-heater-and-cooler копія

ЧОТИРИ ОГОЛОШЕННЯ

5 листопада 2018 р.

включення опалення

Прохання у цей день перебувати у квартирі і при виявленні витікання гарячої води повідомити дирекцію. Спостерігайте за стелею. Можливі проблемі у квартирі над вашою квартирою.

Обв’язково повідомляйте дирекцію про «холодні батареї». Після відкриття кранів опалення в конкретній квартирі можливе розбалансування тиску води в системі . У день включення опалення в будинку працюватиме спеціаліст, який буде усувати негаразди.

Нагадування: боржники і власники, які не уклали договір з ОСББ, позбавлені можливості користуватись ліфтами.

Правління вирішило, що 5 листопада усі без винятку власники (у тому числі і боржники та ті, хто не уклав договір з ОСББ) або їхні довірені особи можуть користуватись ліфтами для підйому на потрібний поверх (конс’єрж своїм ключем викличе ліфт). Особи, які не мають електронних ключів, спускаються пожежними сходами.

01 листопада 2018 р.

будинок передається на обслуговування аварійній службі

За договором з ОСББ аварійна служба повинна усувати аварії в інженерних системах центрального опалення, каналізації, холодного водопостачання, внутрішньобудинкових електромережах та системах освітлення, які належать до спільного майна.

Телефони цілодової диспетчерської служби:

096-566-57-32;

093-980-79-19;

044-332-02-11

Ліфти обслуговує інша організація.

Телефони виклику бригади, що ремонтує ліфти:

067-403-52-67

098-988-97-21

З 15 жовтня

працює система «особистого кабінету»

Система працює у тестовому режимі. Для отримання платіжних повідомлень за утримання спільного майна потрібно персоніфікуватись у системі. Персональний ключ можна отримати в бухгалтерії (особисто або особа, яка має довіреність на управління майном).

НАГАДУВАННЯ

В нашому будинку діє система контролю доступу до будинку

Доступ у будинок дозволяється тільки власникам або особам, які мають доступ до квартири за згодою власника.

Конс’єржі мають списки власників і осіб, яким власники дозволили перебування в квартирах.

Обов’язок конс’єржів перевіряти документи осіб, які заходять у будинок. Перевірка документів — один з елементів захисту нашого будинку. Саме для перевірки документів ми утримуємо конс’єржів. Якщо конс’єрж не знає в обличчя власника чи осіб, які мають право перебувати у квартирі, він ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ перевірити документи і заборонити вхід у будинок особам, які не мають документів або не занесені до списку власників чи осіб, яким власники дозволили перебувати в квартирі.

Ставьтесь до цього з розумінням і робіть зауваження тим, хто відмовляється назвати себе і надати документи.

Якщо особа не назвала себе і, застосувавши електронний ключ, скористалась ліфтом, це може свідчити, що електронним ключем без дозволу власника скористався зловмисник. Такий ключ негайно блокується.