стоп хам

НЕПОДОБСТВО

У четвер, 04.07.2019 р, один із власників, висловлюючи невдоволення з приводу необхідності замінити електронний ключ, проявив нечуване хамство по відношенню до всього колективу дирекції.

В процесі заміни електронного ключа цей власник нецензурною лайкою ображав працівників дирекції, в т.ч. жінок, принижував їхню людську гідність, погрожував.

В той же день, після отримання електронного ключа, найняті цим власником робітники, при видаленні з квартири неупакованого сміття, засмітили механізм переміщення ліфта, внаслідок чого наступний користувач ліфта був заблокований у кабіні ліфта.

Підлога і стіни вестибюля першої секції були засмічені. На пропозицію співробітниці дирекції привести вестибюль у порядок, цей пан висловив незадоволення з використанням нецензурної лексики.

Колектив дирекції звернувся до мене з проханням захистити честь і гідність працівників.

Також весь колектив відмовився виконувати всі види робіт, пов’язані з обслуговуванням і експлуатацією загального майна будинку, яким користується цей власник.

Наслідком такої відмови стало припинення для цього власника з 9:00 години 08.07.2019 р. технічної можливості користуватися інженерними мережами і ліфтом.

Починаючи з 08.07.2019 р. цьому власнику припинено нарахування внесків на утримання будинку, крім внесків на компенсацію витрат ОСББ на електрику для потреб ОСББ, службу консьєржів і прибирання прибудинкової території.

Для отримання можливості постачати до своєї квартири електроенергію і можливості користуватися ліфтом, цей власник має право звернутися до підприємства, яке продає електроенергію побутовим споживачам, а також має право звернутися до служби обслуговування ліфтів з метою укладення з прямих договорів на отримання послуг.

Відповідно до законодавства про житлово-комунальні послуги звернення буде розглянуто і при наявності технічної можливості буде обов’язково задоволено.

В якості альтернативи цей власник має право звернутися до зборів представників або загальних зборів з пропозицією залагодити конфліктну ситуацію.

Звертаюся до всіх власників і мешканців будинку з проханням при спілкуванні з працівниками дирекції виявляти ввічливість і повагу, не вважати себе доморощеними шляхтичами, а співробітників — хлопами.

Не треба тішитись іллюзією, нібито володіння нерухомістю у нашому будинку є ознакою особливості, яка надає право принижувати людей.

Прошу взяти до уваги, що при кожному вияві хамства у відношенні до мешканців будинку чи до працівників дирекції — реагування буде негайним і адекватним (незважаючи на графські титули).

Голова правління В. Щербаков.